Dragă ING Bank
Sunt client din 2006… Am patru conturi la tine, unul chiar într-o monedă exotică de care nu s-a prea auzit în ţara asta.
Plătesc lunar cu homebank facturi şi chirii. Mă taxezi când mi-e lumea mai dragă, dar până acum nu te-am vorbit de rău.
Ai numărul meu de mobil, ai adresa mea de mail, îmi ştii adresa de acasă, am trecut pe la tine în octombrie să îmi refac nişte carduri pe care le-ai greşit de vreo două ori.
Ieri mi-ai îngheţat accesul la serviciile tale, pentru că ţii musai să mai vin eu o dată la sediu să-mi faci o copie după buletin.
UP YOURS.
LE: O doamna de la ING Bank m-a sunat azi să-mi spună că a citit că sunt supărată. Mi-a vorbit frumos vreo 20 de minute. Mi-a spus că asta e legea. Că n-au ce face. Că le pare rău. Și-a cerut scuze de vreo cinci ori. Bine, mulțumesc pentru interes. Rămâne cum am stabilit la telefon.
Mie Bancpostul mi-a oprit cardul in bancomat odata pentru ca trebuiau sa faca ei nu stiu ce updateuri. Si ca sa-ti faci o idee, eram cu burta la gura, pe o caldura infernala si n-aveam niciun ban in portofel, undeva in celalalt capat al orasului. Am crezut ca fac comotie cerebrala de nervi. S-au porcit foarte mult bancile, de la comisioane si pana la atitudinea fata de client.
Nu pot sa cred, acelasi ING mi-a facut acelasi lucru, acum vreo 7 ani, pentru ca dra care imi eliberase cardul imi inmanase din greseala dovada de primire semnata de mine. Greseala ei, da?
Au blocat cardul fara sa ma sune, desi aveau mobilul meu. Printr-un noroc nu m-am facut de ras la cumparaturi…
M-am suparat tare, dar m-am gandit ca era un Office, nu sucursala lor… cred ca le-am gasit scuze de lene sa fac valuri… Tipic romanesc si tipic mie 🙁